JimmyH: Jag är så jävla osynkad. Tack för repeterad information.
Sen skriver Big Birger vackert om matchen. I det allmänna förkastandet av parkeringsautomater och biljettförsäljning vill jag tillägga utfarterna från parkeringen. Att vara hockeyvän i Södertälje är att plåga sig själv.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen skriver Big Birger vackert om matchen. I det allmänna förkastandet av parkeringsautomater och biljettförsäljning vill jag tillägga utfarterna från parkeringen. Att vara hockeyvän i Södertälje är att plåga sig själv.