Synd att inte alla arenor bandar och lägger ut presskonferenserna. Verkar vara riktigt trevliga och underhållande stunder. Frölunda är annars duktiga här och det var rätt intressant att höra Brynästränarens kommentarer kring att han inte har råd att kritisera domaren... Ser också att LT har lagt ut en del citat från Södertälje på den bifogade länken
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Verkar vara riktigt trevliga och underhållande stunder.
Frölunda är annars duktiga här och det var rätt intressant att höra Brynästränarens kommentarer kring att han inte har råd att kritisera domaren... Ser också att LT har lagt ut en del citat från Södertälje på den bifogade länken