För övrigt konstigt att domaren inte blåste av vid Kokkos skada. Regelboken säger visserligen att domaren inte skall blåsa av förrän än medspelare har pucken under kontroll, men samtidigt också att domaren omedelbart skall blåsa om det är uppenbart att en spelare skadats allvarligt. Jag anser att en huvudskada är en uppenbart allvarlig skada ! När jag sedan ser reprisen på hockeyligan ser jag att domaren inte heller verkar bry sig efter avblåsningen...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Regelboken säger visserligen att domaren inte skall blåsa av förrän än medspelare har pucken under kontroll, men samtidigt också att domaren omedelbart skall blåsa om det är uppenbart att en spelare skadats allvarligt. Jag anser att en huvudskada är en uppenbart allvarlig skada !
När jag sedan ser reprisen på hockeyligan ser jag att domaren inte heller verkar bry sig efter avblåsningen...