pinus: Fel. Jag är inte alltid så negativ. Men hittills denna säsong är jag besviken, speciellt rent spelmässigt. Men man kan lalla på i livet också och välja att aldrig se några fel eller brister. Om man inte orkar ha ett kritiskt tänkande. Valet är ens eget.
Jag eftersträvar inte att vara pessimist snarare realist.
Jag har varit jättenöjd också, till exempel under de flesta år vi hade med Kenta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men man kan lalla på i livet också och välja att aldrig se några fel eller brister. Om man inte orkar ha ett kritiskt tänkande. Valet är ens eget.
Jag eftersträvar inte att vara pessimist snarare realist.
Jag har varit jättenöjd också, till exempel under de flesta år vi hade med Kenta.