Laken: Själv tror jag den offensiva bristen Du nämner framåt i stort beror på backproblemet vi har iallafall 4 bra defensiva backar men ingen alls som är riktigt skicklig spelförande i pp el. är snabb på rören hade vi det är jag övertygad om att det skulle se ännu bättre ut framåt.
tror nog en enda sådan back skulle göra stor skillnad..
Challe däremot gillar jag verkligen.. det han sa om dommarbedömningen var ju bara ett svar på etterkusen Strömbergs sura förlorarkommentar om deras bedömning...så jag uppfattades Challes kommentar som riktad som svar till Strömberg inte till dommarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
tror nog en enda sådan back skulle göra stor skillnad..
Challe däremot gillar jag verkligen.. det han sa om dommarbedömningen var ju bara ett svar på etterkusen Strömbergs sura förlorarkommentar om deras bedömning...så jag uppfattades Challes kommentar som riktad som svar till Strömberg inte till dommarna.