El Maco: Jag dömmer inte ut allt. Det jag är kritisk till är det offensiva spelet. De matcher vi vunnit har ju försvarsspelet varit bra (ibland till och med strålande). Målvaktsspelet känns också tryggt.
"Jag har kanske sett hälften av matcherna live eller på tv och tycker helt ärligt att Timrå ser minst lika bra ut i år som förra säsongen."
Frågan jag ställer är ju om du tycker Timrå är lika frejdiga och offensiva som förra säsongen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Jag har kanske sett hälften av matcherna live eller på tv och tycker helt ärligt att Timrå ser minst lika bra ut i år som förra säsongen."
Frågan jag ställer är ju om du tycker Timrå är lika frejdiga och offensiva som förra säsongen?