Bragd-Birger: För det första. Min kritik denna säsong gäller ju de flesta matcher och inte bara den igår. Så din fråga är irrelevant. Klart att man alltid kan hitta gamla inlägg efter enstaka matcher som motsäger saker och ting, det gäller nog alla härinne.
Se där! Jag har ingenting emot Challe och ville verkligen ge honom chansen! Men när det offensiva spelet inte fungerar så blir det ju tränaren man måste kritisera. Spelarmaterialet på forwardssidan finns ju i alla fall där.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart att man alltid kan hitta gamla inlägg efter enstaka matcher som motsäger saker och ting, det gäller nog alla härinne.
Se där! Jag har ingenting emot Challe och ville verkligen ge honom chansen! Men när det offensiva spelet inte fungerar så blir det ju tränaren man måste kritisera. Spelarmaterialet på forwardssidan finns ju i alla fall där.