Det han sade om att Södertälje är Sveriges bästa lag kändes enbart löjeväckande och onödigt. Bättre han bara poängterat att "Jag är oerhört stolt över våran kämpainsats och vårat tålamod".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det han sade om att Södertälje är Sveriges bästa lag kändes enbart löjeväckande och onödigt. Bättre han bara poängterat att "Jag är oerhört stolt över våran kämpainsats och vårat tålamod".