Laken: ..så blir det ju tränaren man måste kritisera.... Mora, Frölunda, Färjestad och Brynäs. Spelarna med fantasilöner som underpresterar? Vad har dom för ansvar? Varför måste man kritisera tränarna som anställts för att dom just är....tränare????
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mora, Frölunda, Färjestad och Brynäs.
Spelarna med fantasilöner som underpresterar? Vad har dom för ansvar?
Varför måste man kritisera tränarna som anställts för att dom just är....tränare????