Bragd-Birger: "Annars så känns dina synpunkter avseende 'frejdigt och offensivt' välmotiverade." - Så du håller delvis med då eller hur ska jag tolka detta?
Ja, jag tycker vi hade en offensivare grundinställning under Kentas tid. Även om han så klart också hade sina brister. Det har vi ju alla!
Men återigen själva sakfrågan. Har vi blivit ett tråkigare lag att se på denna säsong?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Annars så känns dina synpunkter avseende 'frejdigt och offensivt' välmotiverade."
- Så du håller delvis med då eller hur ska jag tolka detta?
Ja, jag tycker vi hade en offensivare grundinställning under Kentas tid. Även om han så klart också hade sina brister. Det har vi ju alla!
Men återigen själva sakfrågan. Har vi blivit ett tråkigare lag att se på denna säsong?