El Maco: Du verkar vara en klok person med gott omdöme men när du skriver "Dock, har man Stefan Bemström på backen är man mer illa ute i backbesättningen än vi är..." är du nog ändå ute och seglar. Bemis är bättre än jag någonsin sett honom och håller hög ES-klass - det finns det t.o.m. siffror på. Han ligger 7:a i poängligan för backar och 12:a i den totala +/- ligan (f.ö. före samtliga TIK-backar i båda tabellerna).
Överhuvud taget tycker jag det är svårt att hävda att SSK skulle ha problem på backsidan (förutom att de blir skadade hela tiden) med tanke på att laget släppt in minst antal mål i serien så här långt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Överhuvud taget tycker jag det är svårt att hävda att SSK skulle ha problem på backsidan (förutom att de blir skadade hela tiden) med tanke på att laget släppt in minst antal mål i serien så här långt.