El Maco: "Timrå ser minst lika bra ut i år som förra säsongen. Minus Strålman, Warg och några halvfigurer; plus Bagarn, Tenkrat, Pyrret och några kids."
Jag tycker att vi har ett bättre lag än ifjol men har inte presterat lika bra känns det som. Strålman saknas men Kokko och Kalle K har å andra sidan lyft sig.
När jag blir stor så hoppas jag även på att bli ett håkkiorakel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Timrå ser minst lika bra ut i år som förra säsongen. Minus Strålman, Warg och några halvfigurer; plus Bagarn, Tenkrat, Pyrret och några kids."
Jag tycker att vi har ett bättre lag än ifjol men har inte presterat lika bra känns det som. Strålman saknas men Kokko och Kalle K har å andra sidan lyft sig.
När jag blir stor så hoppas jag även på att bli ett håkkiorakel.