Bragd-Birger: Se där, ett litet erkännande! ;-) Ja, jag var också kritisk mot vissa delar hos Kenta. Till exempel att han kunde ha svårt att ändra en matchbild, att han var för feg med att ta timeout'er till exempel.
Vi har varit förbannat ineffektiva de senaste åren, även under Kentas ledning! Men vi hade ändå en offensivare grundfilosofi då och det är just det jag vänder mig emot, att vi i n t e bibehållit våran offensiva grundfilosofi även under Challes ledning.
Sanningen är ju den att hittills har Challe inte alls fått ut max av spelarmaterialet! Tycker någon att han fått det...?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, jag var också kritisk mot vissa delar hos Kenta. Till exempel att han kunde ha svårt att ändra en matchbild, att han var för feg med att ta timeout'er till exempel.
Vi har varit förbannat ineffektiva de senaste åren, även under Kentas ledning! Men vi hade ändå en offensivare grundfilosofi då och det är just det jag vänder mig emot, att vi i n t e bibehållit våran offensiva grundfilosofi även under Challes ledning.
Sanningen är ju den att hittills har Challe inte alls fått ut max av spelarmaterialet! Tycker någon att han fått det...?