Som den extrema perfektionist jag är blir jag galen av att ha missat bokstaven "r" i ordet "längre" i mitt förra inläggs första mening. Nu måste jag eller min partner piska mig jävligt hårt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som den extrema perfektionist jag är blir jag galen av att ha missat bokstaven "r" i ordet "längre" i mitt förra inläggs första mening. Nu måste jag eller min partner piska mig jävligt hårt!