Varför ska vi skeppa Tenkrat? Han är väl inte sämre än någon annan? Men jag kan hålla med om att han inte har levt upp till förväntingarna. Jag trodde att han minst skulle hålla Weinhandl klass.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Varför ska vi skeppa Tenkrat? Han är väl inte sämre än någon annan? Men jag kan hålla med om att han inte har levt upp till förväntingarna. Jag trodde att han minst skulle hålla Weinhandl klass.