Jäklar vilken skön vinst. Stabilt spel genom hela perioden. Underbart!
Kejsaren var otrolig i den här matchen. Kanske dags att starta en insamling till hjälp för Nubben att förlänga Hahls kontrakt? Oerhört viktig spelare. Jag hoppas att han stannar ytterligare säsonger.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kejsaren var otrolig i den här matchen. Kanske dags att starta en insamling till hjälp för Nubben att förlänga Hahls kontrakt? Oerhört viktig spelare. Jag hoppas att han stannar ytterligare säsonger.