Jag tror att detta blir en riktigt tuff match. MoDo kommer från en stark seger borta mot HV71 och Timrå kommer från en seger mot Luleå. Båda lagen har alltså bra självförtroende.
Tillslut tror jag att Timrå går vinnande ur striden pga deras revanchlusta från i våras samt att vi vunnit 3 raka matcher och har kanske lite mer självförtroende.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
**
Jag tror att detta blir en riktigt tuff match. MoDo kommer från en stark seger borta mot HV71 och Timrå kommer från en seger mot Luleå. Båda lagen har alltså bra självförtroende.
Tillslut tror jag att Timrå går vinnande ur striden pga deras revanchlusta från i våras samt att vi vunnit 3 raka matcher och har kanske lite mer självförtroende.
Första målet blir som vanligt viktigt.
Tips: Timrå IK 3 - 2 MoDo Hockey
Jensen_12 @ Lite här och där Idag kl. 01:29