Jag skiter i att TIK svarar genast, försvarsspelet är pinsamt.
Jag kan ha tålmod med challe för jag ser potential i honom som tränare men nu måste han börja ta i tu med Timrås försvarsspel. I början försvarade jag det med att det var ett nytt spelsystem och att det skulle ta lite tid innan dom lärde sig att få allt att funka. Men nu har det gått ett bra tag och försvarsspelet är fortfarande inte bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan ha tålmod med challe för jag ser potential i honom som tränare men nu måste han börja ta i tu med Timrås försvarsspel. I början försvarade jag det med att det var ett nytt spelsystem och att det skulle ta lite tid innan dom lärde sig att få allt att funka. Men nu har det gått ett bra tag och försvarsspelet är fortfarande inte bra.
Skärp dig Challe, detta är ditt ansvar!