1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 961436

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
MB: Han var en frisk fläkt i början, nu är det tämligen tjatigt att lyssna på hans kommentator-coach stil (vaddå "gå gå gå" ?), det eviga gnället på alla utvisningar (åt ena sidan är han positiv till hårdare bedömningar, åt andra sidan lipar han hela tiden av resultatet av det - ständiga tveksamma situationer), samt överhuvudtaget hans "jag tror jag är så tuff"-attityd. Det är ju ganska skrämmande att den här flåstypen har blivit åsiktsprivilegierad i hockeySverige - det finns många andra som kan betydligt mer och dessutom är bättre kommentatorer!

Våga väga tönten Wikegård!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer