iggy: Lite synd att man inte får in en puck i slutet bara. Jonte bör få böta ca 5000 kr för den missen framför mål, det motsvarar nog ungefär vad en sådan underprestering kontra hans lön, speglar.
2 mål inför tredje hade varit något att arbeta på, 3 mål kanske är ett för mycket om Modo lyckas stänga till.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
2 mål inför tredje hade varit något att arbeta på, 3 mål kanske är ett för mycket om Modo lyckas stänga till.