Mycket kritik mot Tenkrat. Men nog torde det vara mer oroande att mr-asdyr- och-över-2-år-kvar-på-kontraktet-Hedström så sällan får till det än att det knyter sig för skatteförmåns-Tenkrat? Får vi se någon av dessa herrar nästa år eller är båda för dyra att lösa?
Något som i alla fall bör ske mer drastiskt är att floppen Jonsson - som inte alls har hittat nån "stabilitet" - bänkas/skeppas iväg till förmån för succéartade Moe.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Något som i alla fall bör ske mer drastiskt är att floppen Jonsson - som inte alls har hittat nån "stabilitet" - bänkas/skeppas iväg till förmån för succéartade Moe.