RocknRolf2: Visst är det tråkigt men det är ju den bedömningen som råder. Det är inte så mycket att göra åt. Kan man spela PP i dagens ES så kan man också vinna matcher. Timrå kan inte det, Modo kan uppenbarligen det. Vi har ju potentiellt bra spelare i den formationen men det stämmer inte helt enkelt inte.
BP har ju dock funkat utmärkt fram till den här matchen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
BP har ju dock funkat utmärkt fram till den här matchen...