Äh, seriöst: en sån här förlust kan jag ta då och då. Allt studsade Modos väg. Allt. Samtidigt hade Backlund en av sina sämre dagar och Krizan stod på huvudet (för att citera RR2:s favvokommentator). Tyckte att arbetsinsatsen var helt ok, men skärpan i BP klandervärd. Eloge också till att man verkligen försökte tiden ut. Bryt ihop och kom igen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyckte att arbetsinsatsen var helt ok, men skärpan i BP klandervärd. Eloge också till att man verkligen försökte tiden ut.
Bryt ihop och kom igen!