Fy fan vilket dåligt PP vi hade idag. Varför använder man inte Tenkrat som skytt i PP, Styf träffar ju fan aldirg mål!! Föresten, Styf håller inte Elitserieklass nu, han slänger bort passnigar till höger och vänster, förutom passet till Axelsson, han träffar aldrig mål, han går bort sig titt som tätt i defensiven. Varför inte ställa upp så här i PP?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tenkrat/Jonsson
Sundh
Hahl/Regin Pärssinen/Pyörälä
Sen vill jag se att vi köper in någon/några backar som kan hantera pucken i uppspel