NIssEn: Nu tänker jag inte säga något om matchen. Finns inget att säga.
Däremot tänkte jag kallt konstatera att Modos homoerotiska skara som kallar sig klack hyllar ett lag som har en logga som ser ut som en spya. Vilken höjdpunkt det blev när dom hade flaggan åt fel håll. Humor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Däremot tänkte jag kallt konstatera att Modos homoerotiska skara som kallar sig klack hyllar ett lag som har en logga som ser ut som en spya. Vilken höjdpunkt det blev när dom hade flaggan åt fel håll. Humor.
Jävla mörker.