Instämmer helt och fullt i ditt resonemang! Du är en mkt klok man! Så länge laget krigar och "vi" på läktaren gör det vi kan, så ska vi inte klaga. Tycker att laget kommit upp en nivå nu, allt ser lite bättre ut över hela linjen. Nu har vi fart när passningarna kommer, är mer beslutsamma och går rakare på mål!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Instämmer helt och fullt i ditt resonemang! Du är en mkt klok man! Så länge laget krigar och "vi" på läktaren gör det vi kan, så ska vi inte klaga. Tycker att laget kommit upp en nivå nu, allt ser lite bättre ut över hela linjen. Nu har vi fart när passningarna kommer, är mer beslutsamma och går rakare på mål!
Forza TIK!!!!