Foyn: Att stämningen var dålig på Modo lhc kan ju ha nått att göra med att modo torskade med 5-0 eller vad tror du?9 skott fem mål är efektivitet det hade modo idag det saknade ni.
Nån kastade en snusdosa på oss i modoklacken han som stod bredvid mig träffades av den.Vilken idiot är det som syslar med sånt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nån kastade en snusdosa på oss i modoklacken han som stod bredvid mig träffades av den.Vilken idiot är det som syslar med sånt?