Covenant: Ja det är nästan tre identiska mål du nämner... Att det blir mål i boxplay är en sak men hur nyttjas då eget powerplay???? Timrå borde lära sig något av dessa tre mål man torskat på, fundera på vart de ställer sin egen "sniper" i powerplay??? Sämre vinkel på "snipern" måste vara bättre för då får målvakten röra sig etter mer och Backlund har inte hunnit med när motståndarnas "snipers" har kommit från usel vinkel. Detta har vi torskat tre mål på nu... Sen borde ju boxplaytaktikern oxå ta lärdom av dessa tre mål...
Tenkrat... Kan man kicka han billigt??? Låt han byta miljö åtminstånde, som det är nu så blir det ju bara cirklar. Var det inte en målskytt vi köpte? Han gör ju INGA mål så sätt han på bänken så kanske han kvicknar till???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tenkrat... Kan man kicka han billigt??? Låt han byta miljö åtminstånde, som det är nu så blir det ju bara cirklar. Var det inte en målskytt vi köpte? Han gör ju INGA mål så sätt han på bänken så kanske han kvicknar till???
FORZA TIK.........alltid, alltid........