Dagens tistel: Snåla surgubbar som inte sjunger med i en enda ramsa under hela matchen för att sedan gnälla när de inte gillar att klacken sjunger "Alla som hatar MoDo klappar nu". Köp sittplatsbiljett nästa match så slipper ni gnälla. Och vi i klacken slipper er!
Taget från tikare.se jag instämmer fullständigt i det dära. Sen tittade jag när Jimmy försökte få i gång folket från trumman sett snett vänster ner och ser hur folk kollar och ser ut att tänka "vadå? ska man skrika?" de e rätt uppenbart när man står så pass nära klackdelen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Taget från tikare.se jag instämmer fullständigt i det dära. Sen tittade jag när Jimmy försökte få i gång folket från trumman sett snett vänster ner och ser hur folk kollar och ser ut att tänka "vadå? ska man skrika?" de e rätt uppenbart när man står så pass nära klackdelen.