73Sjöbba: "Är det en bra dag när Småkronorna förlorar? Fantastisk analys må jag säga"
Nej, det tycker jag inte. Kanada förtjänar inte segern, precis som jag skrev tidigare. Däremot var det en väldigt bra match, vilket jag också menade tidigare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fantastisk analys må jag säga"
Nej, det tycker jag inte. Kanada förtjänar inte segern, precis som jag skrev tidigare. Däremot var det en väldigt bra match, vilket jag också menade tidigare.