Abron: Håller med dig fullständigt... Tyvärr verkar det inte hända nåt på värvarfronten? Att Moe och Erixson skall gå in och "fixa" det urusla backspelet ser jag inte som ett alternativ, inget ont om grabbarna men vi behöver 1-2 riktigt bra backar, typ Strålman och A-P Berg...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyvärr verkar det inte hända nåt på värvarfronten? Att Moe och Erixson skall gå in och "fixa" det urusla backspelet ser jag inte som ett alternativ, inget ont om grabbarna men vi behöver 1-2 riktigt bra backar, typ Strålman och A-P Berg...