Baker: Jo så är det nog, men jag tror nog att Moe, möjligen även Erixson kan vara backar i serien. Men jag har även noterat att våra backar, då speciellt Sanny börjat spela enklare och det är bra.
Jo Strålman å A-P Berg skulle självklart vara en förstärkning som skulle heta duga, dessutom fick man lite konkurrans bland nuvarande defensmens vlket är bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo så är det nog, men jag tror nog att Moe, möjligen även Erixson kan vara backar i serien. Men jag har även noterat att våra backar, då speciellt Sanny börjat spela enklare och det är bra.
Jo Strålman å A-P Berg skulle självklart vara en förstärkning som skulle heta duga, dessutom fick man lite konkurrans bland nuvarande defensmens vlket är bra.