h o c k e y : "Vi är inte lika bortskämda med talanger som ni modolider varit i alla tider!!!"
Äntligen en timråit som insett det vackra med egna produkter, med spelare från det enga ledet. Gillar också att du uppskattar Pär, som är en son av Modo! Sen att du påstår att Backlund kommer att bli bäst i hela NHL är lite lustigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Äntligen en timråit som insett det vackra med egna produkter, med spelare från det enga ledet. Gillar också att du uppskattar Pär, som är en son av Modo!
Sen att du påstår att Backlund kommer att bli bäst i hela NHL är lite lustigt.