Personligen tycket jag att det var lite förlösande att se Herr Tenkrat spela hockey idag. Hoppas att det här är hans matchform från och med nu. Då behöver man inte oroa sig vidare mkt för att produktionen kommer igång.
Suveränt bra spel idag från honom. Målen kommer. Han skapade oerhört mycket idag!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Suveränt bra spel idag från honom. Målen kommer. Han skapade oerhört mycket idag!