El Maco: Man kan börja med att fundera på att vi har tre landslagsmän som står över på grund av skador (Hedström, Pärssinen och Hynning som var där någon gång i forntiden innan han blev långtidsskadad) och alla är bara glada för att vi kan kalla in två sextonåringar och Erik Andersson. Visst är det något vackert med ungdomen, inte minst på isen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trevligt med lite bredd by the way.