Bragd-Birger: Ja ser matchbilden ut så här även i fortsättningen så kan det tammefan gå vägen. Men det gäller ju att ha de berömda marginalerna med sig. Gäller också att vara betydligt mer bestämd när chanserna väl dyker upp.
Vi spelar bra. Men samtidigt tycker jag SAIK uppträder försiktigt. Fortsätt så!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi spelar bra. Men samtidigt tycker jag SAIK uppträder försiktigt. Fortsätt så!
Come on!!