Ja, Styf gjorde ett misstag, men vi måste helt klart ha ES sämsta backuppsättning. Finns inte en back som kan göra nåt kreativt med en puck. På sin höjd slå den i rundeln!! Sedan spelar resten av laget totalt oinspirerat. Vinner knappt en närkamp. Visst man är några spelare kort, men klarar man inte av det bättre är det illa.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, Styf gjorde ett misstag, men vi måste helt klart ha ES sämsta backuppsättning. Finns inte en back som kan göra nåt kreativt med en puck. På sin höjd slå den i rundeln!! Sedan spelar resten av laget totalt oinspirerat. Vinner knappt en närkamp. Visst man är några spelare kort, men klarar man inte av det bättre är det illa.