Har sagt det förut men: Domarna tar alldeles för stort utrymme i Elitserien! Varenda jävla match är ju ett inferno i tveksamma situationer och snabba konpensationer. Fyfan. Två domare känns bara dubbelt upp med idioter
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har sagt det förut men: Domarna tar alldeles för stort utrymme i Elitserien! Varenda jävla match är ju ett inferno i tveksamma situationer och snabba konpensationer. Fyfan. Två domare känns bara dubbelt upp med idioter