När matchen står och väger får man inte drälla med pucken som Styf gör...
Annars var det en match med tät defensiv och taskig produktivitet. Tycker egentligen inte att det finns så mkt att anmärka på än brist på effektiviteten. Skönt som fan att vi inte blev 0:ade. Alltid nått att ta med sig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Annars var det en match med tät defensiv och taskig produktivitet. Tycker egentligen inte att det finns så mkt att anmärka på än brist på effektiviteten. Skönt som fan att vi inte blev 0:ade. Alltid nått att ta med sig!