En förmåga jag saknar något så otroligt är Kentas förmåga att få alla spelare att ge 100% varje match. Det är väldigt tydligt att Challe inte har den förmågan.
Det är en av anledningarna till att man har sådanna problem med Skellefteå, några spelare går på 95%.
Fan jag trodde dom gamla divatakterna från förr var borttvättade men jag hade fel verkar det som..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är en av anledningarna till att man har sådanna problem med Skellefteå, några spelare går på 95%.
Fan jag trodde dom gamla divatakterna från förr var borttvättade men jag hade fel verkar det som..