John K: Jag är väl alltid så positiv som situationen förtjänar... =)
Allvarligt talat så tycker jag inte det finns så mycket att gnälla över. Det är nån spelare jag skulle vilja fick mer speltid och någon mindre typ. Annars tycker jag det ser rätt bra ut trots en del förluster på senare tid.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allvarligt talat så tycker jag inte det finns så mycket att gnälla över. Det är nån spelare jag skulle vilja fick mer speltid och någon mindre typ. Annars tycker jag det ser rätt bra ut trots en del förluster på senare tid.