Då man pratar om offensiven så snackas det nästan enbart om vad forwards gör och inte gör. I defensiven då ska forwards vara med för att det ska fungera. Men en offensiv byggs redan från egen zon, och där har vi inga spelare bakom de tre forwards som kan skapa något framåt. Däri, tror jag, det största problemet ligger!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Då man pratar om offensiven så snackas det nästan enbart om vad forwards gör och inte gör. I defensiven då ska forwards vara med för att det ska fungera. Men en offensiv byggs redan från egen zon, och där har vi inga spelare bakom de tre forwards som kan skapa något framåt. Däri, tror jag, det största problemet ligger!!