RTS: Fan! hatar mig själv att man har dom tankarna, men man måste ju vara realist, att det inte går att få ut mer av laget efter så många omgångar tycker jag visar att laget är inte bättre, vi har grymma spelare men botten är alldeles för djup så i och med det blir det blir det för ojämnt.
Sen att Moe inte spelar mer är ju helt jävla otroligt i denna backuppsättning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen att Moe inte spelar mer är ju helt jävla otroligt i denna backuppsättning.