diffe: Jag vill inte kommentera personer som inte ser..........varje match exempelvis. Jag vill inte såga Hahl, men det händer för lite för ofta när han är inne. Detta blir ju så klart mer synligt när övriga kedjor inte producerar, eftersom dom inte producerar. Liksom. Det gör ofta Hahl, inte minst när Timo är med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vill inte såga Hahl, men det händer för lite för ofta när han är inne. Detta blir ju så klart mer synligt när övriga kedjor inte producerar, eftersom dom inte producerar. Liksom. Det gör ofta Hahl, inte minst när Timo är med.