Jaha dags för Nubben att öppna plånboken då...frågan är om han ska värva en speltyp liknande den Jonte har varit den här säsongen eller en speltyp som han förväntades vara.
Förövrigt så är denna dag förstörd innan den börjat, lider med Jonte som fan. Hoppas han lyckas ta sig tillbaka....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förövrigt så är denna dag förstörd innan den börjat, lider med Jonte som fan. Hoppas han lyckas ta sig tillbaka....