Uddan: Skulle tro att de inte blir nån värvnig för Jontes skada. Möjligen nån Klassback om de dyker upp någon. Forwards sidan känns fortfarande bred även utan Jonte. Mycket tack vare dom duktiga juniorernas intåg i truppen. För mig känns de okej om dom får mera speltid. Mot att man slösar pengar på nån stjärna. Som vi sedan ska spy galla på här på hs för att han inte lyckats som vi tänkt oss.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Möjligen nån Klassback om de dyker upp någon.
Forwards sidan känns fortfarande bred även utan Jonte.
Mycket tack vare dom duktiga juniorernas intåg i truppen.
För mig känns de okej om dom får mera speltid. Mot att man slösar
pengar på nån stjärna. Som vi sedan ska spy galla på här på hs för att han inte lyckats som vi tänkt oss.