Uno Gordon: Tacklingen är väl enligt reglerna ok men med tanke på hur sen Pritz är i tacklingen är det inte konstigt att Jonte blir skadad. Noll tajming helt enkelt... I och med att han helt missar tacklingen och tacklar Jontes ben så borde det kunna vara utvisning. Men rent regelmässigt är det nog inte det...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Noll tajming helt enkelt...
I och med att han helt missar tacklingen och tacklar Jontes ben så borde det kunna vara utvisning. Men rent regelmässigt är det nog inte det...