1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 968187

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Skulle jag haft ett namn som Charles Berglund skulle jag ställa upp med följande lag ikväll:

Målvakt: En jämn och stabil Backlund.

Backar: Oförändrat. Tycker inte vi ska ändra något till ikväll.

Kedjor:

Pyörälä-Hahl-Tenkrat. Det är för mig fortfarande en gåta varför inte dessa testas tillsammans. Inte minst i powerplay.

Axelsson-Regin-Sundh. Oförändrad.

Robban-Bagarn-Svensson. En kedja som har till uppgift att spela 0-0. Jobba, jobba, jobba.

Pääjärvi-Erik-Lander. Antingen lirar dessa ihop lite då och då, eller så kör man ett extra forwardspar med Pääjärvi-Erik.

Powerplay: Hahl och Regins kedja.

Boxplay: Bagarn-Erik och Hahl-Robban. Så gott det går.

Det är kul att leka lite på jobbet...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer