The Palm: Grymt skön seger! Tenkrat - YES! Svensson - Wow! Timrå IK - Fuck yeah!
Segerns sötma efterlämnar dock en sur eftersmak. Man kan inte riktigt njuta förrän man vet huruvida Hahl är skadad allvarligt eller inte. Måtte han ha klivit av på grund av försiktighetsåtgärder.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Segerns sötma efterlämnar dock en sur eftersmak. Man kan inte riktigt njuta förrän man vet huruvida Hahl är skadad allvarligt eller inte. Måtte han ha klivit av på grund av försiktighetsåtgärder.