1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 970399

Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
JimmyH: Självklart är det så. Tabellen ljuger aldrig. Men det är skitjobbigt om Modo ligger före oss oavsett om de är värda det eller inte.

VI SKALL BARA HA ANDRAPLATSEN! Skall jag behöva köpa upp hela förrådet utav taggtråd ifrån ÖB och mata spelarna med till frukost, lunch och middag?

Det är dödligt viktigt att göra allt vad vi kan och som står i våran makt för att sluta tvåa.

VI SKALL BARA TILL CHAMPIONS LEAGUE! Jag hoppas Challe är utrustad med en oxpiska och driver våra mannar likt galärslavar!

GIV OSS FRID. VINN!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer